57 درصد از جمعیت مراغه در ثبت نام اینترنتی سرشماری شرکت کردند

57 درصد از جمعیت مراغه در ثبت نام اینترنتی سرشماری شرکت کردند

مراغه - ایرنا - معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری مراغه گفت: 57 درصد از جمعیت این شهرستان در ثبت نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 شرکت کردند.

 

نقی مسکینی  افزود: در این مرحله از سرشماری که به صورت غیرحضوری و اینترنتی برگزار شد، 146 هزار و 761 نفر از جمعیت مراغه ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: بر این اساس 53 درصد از خانوارهای این شهرستان برابر با 44 هزار و 516 خانوار در این سرشماری به صورت اینترنتی شرکت کردند.
معاون هماهنگی و امور اجرای سرشماری نفوس و مسکن مراغه گفت: این شهرستان از نظر جمعیتی و شرکت خانوارها در مرحله ثبت نام اینترنتی بیشترین میزان مشارکت را در بین چهار شهر بزرگ استان متشکل از تبریز، مراغه، مرند و میانه دارد.
مسکینی افزود: بخشداری ها، دهیاران و بهورزان بیشترین میزان همکاری و اداراتی مانند آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی و تامین اجتماعی بیشترین میزان مشارکت در ثبت نام اینترنتی را در این شهرستان داشته اند.
وی ادامه داد: با توجه به آغاز مرحله ثبت نام حضوری سرشماری نفوس و مسکن در این شهرستان همزمان با سراسر کشور، همکاری با آمارگیران این ستاد برای اجرای بهتر و مناسب این طرح ملی ضروری است.
وی اضافه کرد: آمارگیران با در دست داشتن کارت های شناسایی معتبر به درب منازل مراجعه کرده و اطلاعات خانوارهایی را که تاکنون موفق به ثبت نام اینترنتی در این سرشماری نشده اند را جمع آوری می کنند.
مسکینی گفت: خانوارهایی که تاکنون در این سرشماری ثبت نام اینترنتی نکرده اند، باید کارت های ملی اعضای خانوار و اطلاعات لازم را برای تسریع در روند شرکت در این طرح ملی از قبل آماده کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 2 آبان 1395برچسب:, | 8:54 | نويسنده : شهروند مراغه ای |